Login

Wachtwoord vergeten? Geen gebruikersnaam?

test

FAQ

Hoe kan ik mij registreren?

Klik in op “Login” en daarna op "Geen gebruiksnaam" vul minstens alle verplichte velden in. U ontvangt dan een e-mail bericht, waarmee wij uw e-mailadres controleren. Volg de instructies in deze mail. Vervolgens kunt u, met de door u gekozen gebruikersnaam en wachtwoord, inloggen op onze site.
 

Hoe kan ik bieden?

Kies vervolgens een veiling uit waar u interesse in hebt. In het rechterblok kan u nu een bedrag invoeren (statisch bod of autobod) en klikt U op 'bereken uw bod'. Er wordt een berekening gemaakt van wat het kavel u zal kosten inclusief veilingkosten (meestal 17%) en BTW. Klik op “plaats bod” om dit te bevestigen of op "annuleer" om uw bod te annuleren.  Pas nadat u het totaalbedrag hebt goedgekeurd, is uw bod uitgebracht. Wij willen u er nadrukkelijk op wijzen dat een eenmaal geplaatst bod bindend is en niet meer aanpasbaar!

Wat is het verschil tussen autobod of bieden?

U kan op 2 manieren een bod uit te brengen op een kavel:

Bieden:
U brengt zelf (handmatig) een bod uit op een kavel. Als u overboden wordt, hebt u zelf de mogelijkheid om een hoger bod uit te brengen.

Een autobod
Als u een autobod uitbrengt, hebt u in het systeem een maximumbod aangegeven. Het systeem brengt telkens het minimum te bieden bedrag voor in om een ander te overbieden. Dit herhaalt zich totdat uw opgegeven maximumbod bereikt is. Pas als iemand anders een hoger bod doet dan uw autobod, ben u overboden en niet meer de hoogste bieder.
Dit is handig wanneer U op het moment van afloop niet thuis bent om de veiling te volgen.

Hoe werkt het afhalen van de goederen?

Op de afhaaldag die vermeld wordt op de website dient u zich aan te melden bij de veilingverantwoordelijke.

Hij controleert of de betaling goed werd ontvangen. Breng voor alle zekerheid steeds een bewijs van betaling mee.
Indien de betaling werd ontvangen zal iemand u naar uw goederen begeleiden en de factuur overhandigen.
U bent verder zelf verantwoordelijk voor het eventuele demonteren en transporteren van de goederen.
Indien u de gekochte goederen zelf niet kan komen ophalen, mag u iemand anders laten komen.

Indien de kavels, zonder verwittigen, niet werden opgehaald, wordt een gerechtelijke procedure ingezet om de tegoeden te recupereren.

 

Wanneer moet ik mijn factuur betalen?

Wanneer de kavel aan u wordt toegewezen, ontvangt u een e-mail met daarin de te betalen som en de betalingsgegevens.

BE47 7340 4518 9780 BIC KREDBEBB met vermelding van het kavelnummer of tenzij anders op mail voorgesteld.

Bij het afhalen van de goederen dient u altijd een betalingsbewijs voor te leggen!
 

 

Kan ik mijn wachtwoord wijzigen of ik ben het vergeten wat nu?

U kan uw wachtwoord opnieuw instellen door bovenaan onze site te klikken op "wachtwoord vergeten". Geef uw e-mailadres of gebruikersnaam in en klik op "nieuw wachtwoord aanvragen".
U ontvangt nu een e-mail met daarin een link waarmee je EENMAAL kan inloggen. In deze mail kan u het wachtwoord wijzigen.

Kan ik mijn goederen annuleren of terugbrengen?

desvoveilingen.be neemt en mag ook geen goederen terugnemen. Wij raden steeds aan gebruik te maken van de kijkdag(en) om vast te stellen of de kavel aan uw verwachtingen voldoet.

Kan ik zelf goederen te koop aanbieden?

Wij staan graag om voor uw goederen te verkopen, voor deze service komt u niet in kosten voor meer informatie; info@desvoveilingen.be

Heb je nog vragen?

Stuur een mail naar info@desvoveilingen.be wij beantwoorden uw vraag zo snel mogelijk.

account aanmaken

Maak nu een account aan

Hoe kan ik bieden?

Lees meer

Nieuwsbrief

Schrijf je in

Zelf iets te koop? Contacteer ons...

Zelf iets te koop? Contacteer ons...

Zelf iets te koop? Contacteer ons...

Zelf iets te koop? Contacteer ons...

Zelf iets te koop? Contacteer ons...

Zelf iets te koop? Contacteer ons...

Zelf iets te koop? Contacteer ons...

Zelf iets te koop? Contacteer ons...

[ site by plenso ]