Login

Wachtwoord vergeten? Geen gebruikersnaam?

test

FAQ

Hoe kan ik mij registreren?

Klik in op “Login” en daarna op "Geen gebruiksnaam" vul minstens alle verplichte velden in. U ontvangt dan een e-mail om uw account te activeren. Volg de instructies in deze mail. Vervolgens kunt u, met de door u gekozen gebruikersnaam en wachtwoord, inloggen op onze site.
 

Hoe kan ik bieden?

Kies vervolgens een veiling uit waar u interesse in hebt. In het rechterblok kan u nu een bedrag invoeren (statisch bod of autobod) en klikt U op 'bereken uw bod'. Er wordt een berekening gemaakt van wat het kavel u zal kosten inclusief veilingkosten (meestal 17%) en BTW. Klik op “plaats bod” om dit te bevestigen of op "annuleer" om uw bod te annuleren.  Pas nadat u het totaalbedrag hebt goedgekeurd, is uw bod uitgebracht. Wij willen u er nadrukkelijk op wijzen dat een eenmaal geplaatst bod bindend is en niet meer aanpasbaar!

Wat is het verschil tussen autobod of bieden?

U kan op 2 manieren een bod uit te brengen op een kavel:

Bieden:
U brengt zelf (handmatig) een bod uit op een kavel.
Als u overboden wordt, hebt u zelf de mogelijkheid om een hoger bod uit te brengen.

Autobod:
Als u een autobod uitbrengt, hebt u in het systeem een maximumbod aangegeven. Het systeem brengt telkens het minimum te bieden bedrag voor in om een ander te overbieden.

Dit herhaalt zich totdat uw opgegeven maximumbod bereikt is. Pas als iemand anders een hoger bod doet dan uw autobod, ben u overboden en niet meer de hoogste bieder.
Dit is handig wanneer U op het moment van afloop niet thuis bent om de veiling te volgen.

Hoe werkt het afhalen van de goederen?

Op de afhaaldag die vermeld wordt op de website dient u zich aan te melden bij de veilingverantwoordelijke.

Hij controleert of de betaling goed werd ontvangen. Breng voor alle zekerheid steeds een bewijs van betaling mee.
Indien de betaling werd ontvangen zal iemand u naar uw goederen begeleiden.
U bent verder zelf verantwoordelijk voor het eventuele demonteren en transporteren van de goederen.
Indien u de gekochte goederen zelf niet kan komen ophalen, mag u iemand anders laten komen.

Indien de kavels, zonder verwittigen, niet werden opgehaald, wordt een gerechtelijke procedure ingezet om de tegoeden te recupereren.

 

Wanneer moet ik mijn factuur betalen?

Wanneer de kavel aan u wordt toegewezen, ontvangt u een e-mail met daarin de te betalen som en de betalingsgegevens.

 

BNP Paribas Fortis: BE55 0017 9562 9644

KBC: BE16 7370 4714 5174

 

Met vermelding van het kavelnummer of tenzij anders op mail voorgesteld.

 

Kan ik mijn wachtwoord wijzigen of ik ben het vergeten wat nu?

U kan uw wachtwoord opnieuw instellen door te klikken op "wachtwoord vergeten". Geef uw e-mailadres of gebruikersnaam in en klik op "nieuw wachtwoord aanvragen".
U ontvangt nu een e-mail met daarin een link waarmee je EENMAAL kan inloggen. In deze mail kan u het wachtwoord wijzigen.

Kan ik mijn goederen annuleren of terugbrengen?

Desvoveilingen.be neemt en mag ook geen goederen terugnemen. Wij raden steeds aan gebruik te maken van de kijkdag(en) om vast te stellen of de kavel aan uw verwachtingen voldoet.

Kan ik zelf goederen te koop aanbieden?

Neem gerust per mail contact :

[email protected]

account aanmaken

Maak nu een account aan

Hoe kan ik bieden?

Lees meer

Nieuwsbrief

Schrijf je in

Registreren is makkelijk en gratis

Zelf iets te koop? Contacteer ons...

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte

Veiling wordt verlengt met 5 minuten voor het sluiten van de veiling een nieuw bod wordt uitgebracht

[ site by plenso ]